Kalite Politikası
Müsterilerimizin memnuniyeti :
1- Müsteri memnuniyetinin, sirketimizin en önemli hedefi oldugu bilincindeyiz.
2-Müsterilerimizin ürün ve hizmetlerimizden beklentilerini dogru tespit edip, beklentilerinin üstünde bir hizmet sunmaya çalismak ana hedefimizdir.
Çalisanlarimizin Memnuniyeti :
1- Müsterilerimizin mutlulugunu çalisanlarimizin mutlulugu ile saglandigina inanmaktayiz, bu yüzden çalisanlarimizin problemleri ile ilgili çözüm üretmeye çalisiriz.
2- Karsilikli güven, dogruluk ve yapici yaklasim degerlerine tüm çalisanlarimizla sahip çikmaktayiz.
3- Dinamik ve yenilikçi yaklasimlarimizi ekip olarak paylasiriz.
4- Çalisanlarimizin egitim ve gelisimlerine önem veririz.
Hedeflerle Yönetim :
1- Sirketimizde çalisan tüm ekibimiz olarak ne istedigimizin bilincindeyiz.
2- Yönetim stratejimiz çerçevesinde ekip olarak bu hedeflere ulasmanin sorumlulugunu tasiriz.
Etkili Iletisim :
1- Etkili ve yapici bir iletisim ortami olusturarak çalisanlarimizin ve müsterilerimizin uyumunu saglariz.
2- Ticari iliskilerimizin devamliliginda karsilikli güven ve sorumlulugunun önemli olduguna inaniriz.
Degisim ve Sürekli Gelisim :
1-Saglikli bir büyüme için gelisen teknolojinin tüm imkanlarindan yararlanmaya çalisiriz.
2-Ürün ve hizmet kalite standartlarimizi en yeni ve gelismis metodlari kullanarak sürekli iyilestiririz.
Hata :
1- Tüm personelimizde hata yapma olasiligini en aza indirecek yöntem ve uygulamalar gelistiririz.
2- Müsterilerimize hatasiz isler teslim etmek için tüm süreçlerimizi kontrol altinda tutariz.