KURUMSAL

KURUMSAL

Kalite Politikası

Müsterilerimizin memnuniyeti :

1- Müsteri memnuniyetinin, sirketimizin en önemli hedefi oldugu bilincindeyiz.

2-Müsterilerimizin ürün ve hizmetlerimizden beklentilerini dogru tespit edip, beklentilerinin üstünde bir hizmet sunmaya çalismak ana hedefimizdir.

 

Çalisanlarimizin Memnuniyeti : 

1- Müsterilerimizin mutlulugunu çalisanlarimizin mutlulugu ile saglandigina inanmaktayiz, bu yüzden çalisanlarimizin problemleri ile ilgili çözüm üretmeye çalisiriz.

2- Karsilikli güven, dogruluk ve yapici yaklasim degerlerine tüm çalisanlarimizla sahip çikmaktayiz.

3- Dinamik ve yenilikçi yaklasimlarimizi ekip olarak paylasiriz.

4- Çalisanlarimizin egitim ve gelisimlerine önem veririz.

 

Hedeflerle Yönetim : 

1- Sirketimizde çalisan tüm ekibimiz olarak ne istedigimizin bilincindeyiz.

2- Yönetim stratejimiz çerçevesinde ekip olarak bu hedeflere ulasmanin sorumlulugunu tasiriz.

 

Etkili Iletisim : 

1- Etkili ve yapici bir iletisim ortami olusturarak çalisanlarimizin ve müsterilerimizin uyumunu saglariz.

2- Ticari iliskilerimizin devamliliginda karsilikli güven ve sorumlulugunun önemli olduguna inaniriz.

 

Degisim ve Sürekli Gelisim : 

1-Saglikli bir büyüme için gelisen teknolojinin tüm imkanlarindan yararlanmaya çalisiriz.

2-Ürün ve hizmet kalite standartlarimizi en yeni ve gelismis metodlari kullanarak sürekli iyilestiririz.

 

Hata : 

1- Tüm personelimizde hata yapma olasiligini en aza indirecek yöntem ve uygulamalar gelistiririz.

2- Müsterilerimize hatasiz isler teslim etmek için tüm süreçlerimizi kontrol altinda tutariz.